zondag 7 oktober 2012

Blog 29 september 2012: De toekomst is nu!


De eerste dag van ons feestweekend zit erop. En wat voor een dag. In een woord geweldig!.
Heel veel felicitaties, bloemen en kadootjes mochten wij in ontvangst nemen. Iedereen had het helemaal helemaal naar de zin en het was razend druk,.
Zo druk zelfs dat ik niet in de tegenheid was om foto's te maken. Morgen ga ik dit matuurlijk zeker goedmaken.
Ik was van plan om een gezellig leuk blogje te schrijven over alle bezoeksters. Maar heel eerlijk... ik kan mijn oogjes niet meer openhouden. Het was een heerlijke dag... Veel meer dan deze constatering kunnen mijn hersentjes eventjes niet bedenken. Die zeggen nog maar een ding... welterusten en tot morgen.
Oh ja..... Het katje van gisteren was wel heel eenzaam zo helemaal in zijn uppie. Maar ik heb haar beloofd dat zij heel snel weer gezelschap zou krijgen. Want uiteindelijk draait alles om de 5.
Katjes
Morgen hopen wij weer net zoveel plezier samen met u te hebben en hopen dat u net als al die bezoeksters van vandaag net zo blij verrast zullen zijn met...  "de 5"
Groetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

        Lieve mensen, We gaan het weer een keer doen... onze beroemde gra...